cap. 1 Ziua de nastere part. 1

BPov

Stateam pe patul meu din Forks,cel mai urat,sarac,ploios si sarac oras din intreaga lume,si eu am fost in lumea intreaga.Nu pot sa cred ca l-am ascultat pe Aro si am acceptat misiunea.de ce am acceptat misiunea?……………………A,da,sa dat bine pe langa mine si a spus ca sunt cel mai frumos si talentat vampir din lume.Nu ca nu as fi……Vreau sa zic ca sunt cel mai minunat si puternic vampir pe care l-am cunoscut vreodata si……………….gandurile mi-au fost intrerupte de telefonul meu care m-a anuntat ca am un mesaj…..melodia lui Hannah Montana Super Girl.

When I feel all alone and nobody knows
Still gotta smile for a while
I cant let it show
Dry my tears(dry my tears)
Have no fears(have no fears)
(and when im)(and when im)
Backstage feelin down and the lights come on
No time to worry gotta hurry gotta sing my song
Gotta shake it off (shake it off)
And strike a pose here i go

Snap my fingers just like that
Dont get what I want and thats a fact
Snap my fingers just like that
Dont get what I want (just cuz I want it)

Im super cool
Super hot
Livin like a rockstar
You think im super
You think im super

On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super duper!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
(to be super super girl)

When I walk in the room everybody stops
Cameras flashin people fighting for the better shot
They like my hair, and the clothes I wear
Everybody wants to know what im doin next
Sometimes I wish I could stay home just be by myself

I wanna be(I wanna be)
What the world cant see
Cant u see?

Snap my fingers just like that
Dont get what I want and thats a fact
Snap my fingers just like that
Dont get what I want (just cuz I want it)

Im super cool
Super hot
Livin like a rockstar
You think im super
You think im super
On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super duper!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
(to be super super girl)

Wish you could see im like everybody else
Struggling to let go and always be myself

Im super cool
Super hot
Super!
Im super super
Im super super
On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super super!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
To be super super gïrl

Prima data eram gen Iac,Hannah Banana,dar cand am ascultat melodia mi-am dat seama ca intradevar seamana cu mine.Adica,eu chiar ma regasesc in melodia asta.Creepy.In fine.Cand m-am uitat era un mesaj de la Alec.Alec era iubitul meu.Imi era asa de dor de ei,de ei toti de la palat.Aceasta Bella pe care am inventat-o pentru a-i face pe Culleni sa plece este total opusa cu ceea ce sunt eu cu adevarat,eu sunt total o diva,si nu imi este rusine sa o recunosc.In fine.In mesaj scria……………….”I MISS YOU”OH……Alec……imi este asa de dor de el…………..asa ca i-am scris…”I MISS YOU MORE!!!!!!!!!!!!!!!”.

Atunci l-am simtit pe Cullen apropiindu-se de casa,asa ca mi-am activat puterea,m-am transformat in om,si m-am culcat.Dupa 3 min am simtit prin pielea mea de om,niste brate reci,si niste buze reci pe parul meu,si Gosh,se simtea chiar bine………………………………STAI CE????????????????????!!!!!!!!!!!!AM SPUS EU ASTA?NU!!!!!!!!!!!!!!EU SUNT CU ALEC SI NU-L POT TRADA DIN CAUZA CELUI MAi frumos vampir…………BELLLAAAAAAAA!!!!!!!!!Ce se intampla cu mine?Eu il iubesc pe Alec,dar ma prefac ca-l iubesc pe Edward Cullen,fiindca trebuie sa-i facem sa plece ca sa-i las cale libera ;ui Aro si armatei lui,pentru a-i distruge pe varcolaci,acuma ce i-am descoperit pe varcolaci.VREAU LA PALAT!!!!!!!!!!!!!!.O firar.Maine e ziua mea.nu am mai sarbatorit-o de vre-o……………………………..300 si ceva de ani……………….WOW!!!!!!!!!!!Atata a trecut?!Deci WoW.Si sunt sigura ca fata aia.sora lui Edward,Alice parca,o sa faca o petrecere si………….brusc,nu i-am mai simtit bratele…asta inseamna ca a plecat…………asta inseamna ca trebuie sa merg la scoala…………..asta inseamna ca trebuie sa port hainele alea urate pe mine……….asta inseamna ca…….o lasa-obalta.M-am transformat inapoi in vampir,si l-am intalnit pe Aro jos.Avea o fata serioasa.Ups.Prostii.El are mereu o fata serioasa.dar totusi l-am intrebat: 

-Se intampla ceva?

-Da.Bella,cred ca ar trebui sa renuntam.a spus el

-Ce face?l-am intrebat din nou,ridicand o spranceana

-Bella,vampiru asta se indragosteste prea mult de tine si nu stim daca va pleca.Nici cand i-am trimis Pe James si ceilalti,aproape ti-ai pierdut viata,din cauza ca el te-a dus la acel meci,tot nu a plecat!Ce mai putem face?

-Uite,stiu ca James nu a reusit,dar astazi este ziua mea,si sunt sigura ca proasta aia de Alice o sa organizeze o patrecere,eu ma voi taia la deget,imi va curge sange,si unul dintre ei toti trebuie sa se repezeasca la mine.Aper ca Edwar,sau….u..u………ar fi mai bine Jasper.Sau care i-o fi numele.am spus eu si am ras ironic

-Sigur o sa mearga?a intrebat el

-Da.Si Aro,daca  nu merge,mai incerca,nu ne vom lasa balta.Iti amintesti atunci cand am invatat toate artele martiale,si a fost un moment in care am vrut sa renunt?am intrebat eu,deoarece este adevarat.acuma 200 de ani,am vrut sa invat toate artele martiale,si cand am ajuns la ultimul,am cedat nervos deoarece aveam prea multe de lucru,si nu mai aveam timp,insa Aro m-a sprijinit,si acuma le stiu pe toate

-Da.a raspuns el

-Ei bine tu nu m-ai lasat sa renunt,iar acuma stiu toate artele martiale.Daca James si Victoria nu au reusit,atunci planul asta o sa reuseasca.l-am asigurat eu.

-Fine…..Haide,trebuie sa fim oameni.a spus el iar eu m-am incruntat

-Oh,asta a sunat ciudat.i-am spus

-Da,stiu.a raspuns el

-Hai sa ne intoarcem la lucrurile noastre.a propua el

-OK.am spus eu si m-am indreptat spre camera mea,car………………..pe bune…camera de la palat e de 10 ori mai mare,si dulapul de 20 de ori mai mare.O Doamne,sper sa se termine curand toata sarada asta ca sa pot sa ma intorc la viata mea de diva si la iubituli meu Edward……………..STAI……………………………STAI…..CE?!!!!!!!!!!!!!!!EDWARD?!!!!!AM SPUS EU EDWARD……………….AM VRUT SA SPUN ALEC……….CE SE INTAMPLA CU MINE!!!!!!??????????????

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Cap. 1 part. 1.Este asa de repede fiindca am avut inspiratie,asa ca sper sa va placa,si cine e sau nu fan H.M.,va spun sa dati pe Google „Hannah Banana”,pe you tube,cautati o banana cu peruca si ruj,e bestiala.Sper sa va placa cap.Plz comm.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la cap. 1 Ziua de nastere part. 1

  1. Dy@nn@ zice:

    primaaaaaaaaaaa

  2. ioana zice:

    chiar ca e o diva dar ma steptam sa o placa pe alice si ceilalti 😦
    super cap :*

  3. Prima!!!! Ceva imi spune ca Bella este indragostita pana peste cap de Edward, chiar daca nu vrea sa recunoasca…pe cand next-ul?

  4. luyzutza zice:

    :)) „Hannah Banana”?? serios??=)))
    Super tare primul capitol:->.. deabea astept continoarea:*
    Succes in continoare>:D<

  5. imi place.E interesant..
    ma duc la urm.

  6. BibbyEllen zice:

    Mişto!
    N-am mai întâlnit o idee ca asta. Ce plină de ea e Bella:)) Mda…nu poate ignora farmecul lui Edward. N-are cum.
    Super!:X

  7. Gaby zice:

    =))
    ce tare e bella=))
    are un iubit si zice ca il iubeste, si se gandeste la edward:))
    chiar asa o sa se intample la ziua ei:))

  8. Dyana zice:

    imi place ideea :X , putina atentie la ortografie si totul e ok . Trec la partea a doua 8-> .

    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D:D<

  9. Super-interesant capitolul:X:X:X
    BElla pe cn iubeste pana la urma?pe Alec?sau pe Edward?pe aman2 in niciun caz nu?:))Oricum Alec nu se compara cu Edward!DELOC! 😀
    Imi place ficul tau;)Multa bafta in continuare!!:P
    Kisses and hugs,Spider-monkey!!:*:*>:D<

  10. nikannie zice:

    nice:X:X
    se pare ca bella fara sa vrea nutreste sentimente pt eddie:X:X:X

  11. deeaandree zice:

    tare
    ce clar stie ea ce o sa se intample:))
    amuzanta faza cu Aro „trebuie sa fim oamenii”:))

  12. Zipyღ zice:

    offfffffff
    dragostea asta
    nu-i poti rezistata farmecului lui Edward….
    eu ii rezist:D
    nu prea imi place de el:D
    nu de asta…….dar mie imi plac mai mult varcolacii:D
    oke ma duc la partea doua:P

  13. irina zice:

    Hmmm Bella cu Alec:)) interesant
    Dar lasa ca o face eddie sa-l uite,la cat de sexy e el:))
    Hmmm are puterea sa se transforme in om,super misto
    KISSES

  14. methevampire zice:

    Interesanta ideea…. MA mir cum de Bella nu o place nici macar putin pe Alice…..
    Alec ? :)) DAr oricum Edward nu poate trece neobservat :X
    Ma duc la pt a doua 🙂

    • eh,e prea ocupata sa se uite la ea,si mai ales ca Ed nui poate citi gandurile,se gandeste mereu cum i-ar sta cu rochia aia,si cu pantifii aia………..e gen Alice,dar e prea inganfata sa vada asta

  15. crissy010 zice:

    Frumos ficul … trec la urmatorul capitol.\

  16. Elena zice:

    super capitolul :X

    il ador 🙂

  17. nyko zice:

    poi ce sa spun ?????????????????????????????
    in primul rand imi place mult
    si imi mai place si ca miai spus despre acest fic :))
    si tot ai zis ca „daca vreau ” ( si normal ca vreau) sa pun si replica mea favorita IATO:
    „o doamne sper sa se termine curand sarada asta si sa ma intorc la viata mea divina si la iubitul meu EDWARD ……………….STAI …………CE ? ……AM SPUS EU EDWARD?……..”

  18. dienuta1 zice:

    imi place foarte mult.
    o doamne sper sa se termine curand sarada asta si sa ma intorc la viata mea divina si la iubitul meu EDWARD ……………….STAI …………CE ? ……AM SPUS EU EDWARD?……..” cred ca eu si niko aveam aceleasi gusturi…

  19. Ioana zice:

    waw..o altfel de poveste..sooper 😉
    merg la urmatorul

Lasă un răspuns

