cap. 10 Secretul

BPov

-Hei Bells.Ce faci?m-a intrebat Jane

-Uite citesc un fic.i-am explicat

-Dar noi suntem intr-un fic.Nu ar trebui sa nu citim un fic?

-Nop.Nu scrie in contract.

-Hei fetelor.a intrat Maria

-Buna.am raspuns eu si Jane

-Care este pedeapsa penttru dezvaluirea secretului?a intrebat ea

-Moartea.De ce?

-Numic.

-Maria,ce s-a intamplat?am intrebat-o

-S-ar fi putut sa omor un om in public,si ca un fotograf m-a fotografiat.

-CE!!!Trebuie sa punem mana pe poza aia.a spus Jane

-A,stiu!Am putea ca maine sa mergem,sa cumparam toate ziarele inainte de a fi vazute,si dupa vom merge si vom omora pe toate lumea de la televiziune,si gata.Secretul nostru este in siguranta.am spus

-Sau,am putea sa-l cautam pe tip,sa stergem poza,si sa-l omoram.a spus Jane simplu

-Nu stiu.Mi se pare complicat.am spus cu o fata ganditoare

-Bella,nu poti sa spui si tu ceva normal odata in viata ta?a intrebat Maria

-Nu,nu pot.

-Ba da,poti.Foloseste-ti chestia aia din capul tau,care se numeste creier.a explicat Maria

-Nu,de fapt,contractul meu spune ca in primele 10 cap. nu trebuie sa spun nimic normal,concret,logic.am raspuns

-A.Contract nenorocit.au spus Jane si Maria impreuna

-Stiu.Deci,mergem dupa planul lui Maria haideti.

…………………..la casa fotografului……………….

-Ce,ce cautati aici?a spus fotograful ala cand ne-a vazut

-Am venit sa te omoram.Duuh.am spus eu

-De ce?

-Pentru ca ai fotografiat-o pe prietena noastra ucigand un om.a spus Jane

-Deci sunteti vampiri si voi?

-Nu,suntem elfi,trimisi de Mosu ca sa te pedepsi ca ai fost rau.am spus sarcastic

-Maria.a spus Jane si Maria s-a repezit la baiat,si a inceput sa-i suga sangele,in timp ce eu cautam poza,dar stai,

-Maria,opreste-te!Nu tie ti-a facut poza!!!am tipat

-Stai,ce?au intrebat si Maria si Jane

-Nu te-a fotografiat pe tine.Ci pe o alta femeie,care era la fereastra.am spus uitandu-me la poza

-Atunci il mai omoram?a intrebat Maria

-Trebuie.Pana la urma ne-a aflat secretul.Sau il putem transforma.am spus eu

-Da.Nu i-am scos tot sangele.a spus Maria

-Bine.Maria,transforma-l.a spus Jane

-Ok.a spus Maria si si-a infipt coltii gatul baiatului

…………………………acasa………………………..

-Ok,Riley,asta va fi casa ta.i-am spus eu noului baiat.

-Da,dar unde imi sunt hainele,si restul lucrurilor mele?

-Cat timp tu te-ai transformat,noi am avut grija de haine,si  de toate.Vei invata la acelasi liceu ca si noi.i-a explicat Jane

-Multumesc.Nu vi se pare ca arat ca Ian Somerhalder?ne-a intrebat in timp ce sa uita in oglinda

-Nu,nu vedem asemanarea.am spus toti.

-Hei,Felix,la ce te uiti?

-„Celebritati sub apa”.Aici pun..celebritati sub apa.Saptamana asta este randul lui Matthew Perry.a spus

-WOW.Cum poate Matthew Perry sa-si tina respiratia atat de mult?Stai,nu se misca.De ce nu se misca?am intrebat

-Crezi ca a murit?a intrebat Felix

-Pai,nu cred ca va fi o reunuine „Friends”,sau un film.i-am raspuns

N.A:Gata si cap. 10.Sper sa va placa.Comentati,si puneti si fraza/frazele preferata/preferata.Cam asa arata Riley:

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la cap. 10 Secretul

  1. Elena zice:

    -Deci sunteti vampiri si voi?

    -Nu,suntem elfi,trimisi de Mosu ca sa te pedepsi ca ai fost rau.am spus sarcastic

    of =)) mor d ras

  2. Michelle zice:

    -A,stiu!Am putea ca maine sa mergem,sa cumparam toate ziarele inainte de a fi vazute,si dupa vom merge si vom omora pe toate lumea de la televiziune,si gata.Secretul nostru este in siguranta.am spus

    -Sau,am putea sa-l cautam pe tip,sa stergem poza,si sa-l omoram.a spus Jane simplu

    -Nu stiu.Mi se pare complicat.=))=))=))+))+))=))=)0+) Oh doamne!!:)) cat de tare!:)) cand vine next??? :o3:o3:o3:o3:o3
    kisses and hugs >:D< :X :*

  3. monika96 zice:

    „-Deci sunteti vampiri si voi?

    -Nu,suntem elfi,trimisi de Mosu ca sa te pedepsi ca ai fost rau.am spus sarcastic” =))=))=))

    il ador pe Riley :X:X:X:X:X:X
    pe cand next?

  4. Super….Bella este cam aeriana…am ras de numa

    Imi place de cum arata Riley

    • -Ce,ce cautati aici?a spus fotograful ala cand ne-a vazut

      -Am venit sa te omoram.Duuh.am spus eu

      -De ce?

      -Pentru ca ai fotografiat-o pe prietena noastra ucigand un om.a spus Jane

      -Deci sunteti vampiri si voi?

      -Nu,suntem elfi,trimisi de Mosu ca sa te pedepsi ca ai fost rau.am spus sarcastic

      Asta a fost cea mai tare faza :))

  5. nyko zice:

    imi place muult cum arata reily

    • nyko zice:

      -Ce,ce cautati aici?a spus fotograful ala cand ne-a vazut

      -Am venit sa te omoram.Duuh.am spus eu

      -De ce?

      -Pentru ca ai fotografiat-o pe prietena noastra ucigand un om.a spus Jane

      -Deci sunteti vampiri si voi?

      -Nu,suntem elfi,trimisi de Mosu ca sa te pedepsi ca ai fost rau.am spus sarcastic

      -Maria.a spus Jane si Maria s-a repezit la baiat,si a inceput sa-i suga sangele,in timp ce eu cautam poza,dar stai,

      -Maria,opreste-te!Nu tie ti-a facut poza!!!am tipat

      -Stai,ce?au intrebat si Maria si Jane

      -Nu te-a fotografiat pe tine.Ci pe o alta femeie,care era la fereastra.am spus uitandu-me la poza

      -Atunci il mai omoram?a intrebat Maria

      -Trebuie.Pana la urma ne-a aflat secretul.Sau il putem transforma.am spus eu

      -Da.Nu i-am scos tot sangele.a spus Maria

      -Bine.Maria,transforma-l.a spus Jane

      -Ok.a spus Maria si si-a infipt coltii gatul baiatului

      …………………………acasa………………………..

      -Ok,Riley,asta va fi casa ta.i-am spus eu noului baiat.

      -Da,dar unde imi sunt hainele,si restul lucrurilor mele?

      -Cat timp tu te-ai transformat,noi am avut grija de haine,si de toate.Vei invata la acelasi liceu ca si noi.i-a explicat Jane

      -Multumesc.Nu vi se pare ca arat ca Ian Somerhalder?ne-a intrebat in timp ce sa uita in oglinda

      -Nu,nu vedem asemanarea.am spus toti.

      -Hei,Felix,la ce te uiti?

      -”Celebritati sub apa”.Aici pun..celebritati sub apa.Saptamana asta este randul lui Matthew Perry.a spus

      -WOW.Cum poate Matthew Perry sa-si tina respiratia atat de mult?Stai,nu se misca.De ce nu se misca?am intrebat

      -Crezi ca a murit?a intrebat Felix

      -Pai,nu cred ca va fi o reunuine “Friends”,sau un film.i-am raspuns

  6. dienuta1 zice:

    Mijto.Este hilar acest cap.Nu ma pot abtine din ras.parca este un geaman al fic-ului meu si alui Andra.Vroiam eu sa mai gasesc un fic asa.:))

Lasă un comentariu